2 Ekim 2011

Nice Senelere.

Birkaç zaman önceydi sen hatırlar mısın bunu bilmiyorum. Kafan bozuktu, önüne gelene kızıyor, laflar sayıyordun. Ben de bir şey yapamadım aslında sadece biraz dinledim. Bana "iyi ki doğdun" dedin sonra. Aldığım en iyi doğumgünü tebriğiydi sanırım, ki doğumgünüm bile değildi. 

Şimdi söyleyeceğimin o gün senin söylediğinin bana hissettirdiği gibi hissettirebilmesini isterdim. Ama çok zor sesin böylesine uzak ve cansız iken sana ulaşacak kelimeleri seçebilmek. Çok daha kolay olurdu her şey kalbini kırdığımda suratıma bir yumruk atmış olsaydın. Belki o zaman dondurmalı şarkılar çalıp alabilirdim kalbini. Ya da harflerden kuzu tandırlar, iskenderler serebilseydim önüne keşke... 

İyi ki doğdun.

2 yorum:

  1. ben nasıl ulaşacağımı bilemedim. ama yorumunuzu gördüm, cevabım da şu : bu yüzden tırnak içinde zaten! :) bana ait olsaydı tırnak içinde olmazdı nette dolanırken buldugum bi yazı bir blogda deil normal bir sf da gördüm kime ait oldugunu bilmediğimden de kişisi yok. ben hak yediğimi veya herhangi bir şey çaldığımı asla düşünmüyorum normalde tırnak işaretini farketmenizi bekleyip asla ve asla cewap atmamam gerekiyodu bana göre ama daha evvel de konuşmuşluğumuz olduğundan saygszlk etmek istemedim. herneyse iyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. kırılmış!
    kırılan her ne olursa olsun, tekrarı yok.

    YanıtlaSil